Det er nettopp det jeg trenger for tiden..

Nå går tiden fort frem mot påske og våren, det er så godt å tenke på. Dette lille utbruddet av snø var nok bare en liten rest som lå i en sky. Så vi satser på at det ikke kommer mer av det i denne sesongen. Påske er den tiden på vinteren jeg liker nest best og ser frem i mot varme fra solen og kanskje årets første grilling. Det er et sikkert vårtegn, og i fjor så startet vi grillsesongen i midten av mars.

 

Jeg ser ekstra mye frem mot sommeren dette året pga Amelia. Hun blir jo bare større og større og innen sommeren er her for fullt så er hun faktisk 9 mnd og krabber sikkert rundt. Omg så fort tiden går, det er helt utrolig. Gleder meg så til fortsettelsen med henne og det er så moro å se nye ting hun lærer seg hver uke. Nå har hun skjønt at stemmen virkelig kan brukes og hun lager mange nye lyder. Fascinerende <3

 

I dag så skal jeg bare være hjemme og gjøre meg ferdig med litt pynt til dåpskaka til min kjære venn Christian sin sønn, det er så moro å holde på med. Da glemmer jeg alt rundt meg og bare nyter, ser på serier og koser meg. Og det er nettopp det jeg trenger for tiden. Kose meg, gjøre det jeg liker og være i go’ humør og være fornøyd. Da har jeg det aller best.

 

Ønsker dere en fin fin dag og ta vare på hverandre.

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg