Det er nettopp det som stort sett skjer

Det er nå over 2 år siden de første tankene om dette prosjektet ble født og det svirrer fortsatt rundt oppi hodet mitt. Men etter å ha sett på sinnasnekkeren noen sesonger så har vi lært EN viktig ting og det er at man ikke skal begynne på et nytt rom når et annet påbegynt rom ikke er ferdig. Sier seg selv egentlig, men det er fristende mange ganger å bare gå videre før man er ferdig. Så første prioritet er jo badet da, men jeg sliter med å komme skikkelig i gang for jeg VET at det vil ta tid. Vi er tross alt avhengig av 2 bad her i huset, ihvertfall 2 do’er. Så, Rune vil starte nå, jeg vil vente til våren. Alt er liksom så mye enklere på våren på en måte. Så vi får se hva vi blir enige om.

 

Har sagt det før og sier det igjen: “Oppussing er den eneste menneskelige aktivitet som øker i omfang jo mer du gjør”. Sånn er det og man må ta høyde for at det er nettopp det som stort sett skjer.

 

Jeg vet at Rune har rett i veldig mange ting han sier, men så er jeg sta da så da er det ikke så lett. Han mener at hvis vi begynner med å strippe ned badet helt, så er det enklere å komme i gang enn nå når vi har et funksjonabelt bad. DET skal jeg være veldig enig i, det jeg IKKE er enig i er at man skal rive vegger osv før det er nødvendig. Mye kan nemlig gjøres før vi gjør det. Jeg vet at vi kommer til en enighet, men det er ikke alltid like lett, spesielt ikke når det meste skal gjøre av oss. Så jeg får tenke litt og komme med mitt forslag, så får vi se om det blir en løsning eller ei. Kjekt å møtes på midten når man ikke er helt på samme side i boka på et prosjekt.

Ha en fin Onsdag alle sammen  ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg