Det er noe med det å sette pris på at man KAN!

Som dere vet så er ikke 17 mai den aller beste dagen i året for meg, men jeg kan med glede si at dagen i dag har vært kjempefin. Været leverte med strålende sol og varme temperaturer. Vi startet dagen med å dra til Bøkeskogen der vi ventet på og så på barnetoget, så dro vi etterhvert derfra på besøk til mamma der fikk vi servert kringle, brus og kaffe. Etter dette dro vi videre på besøk sammen med familie, der fikk vi en kjempegod lapskaus og pavlova.

 

Det er noe med det å sette pris på at man KAN oppleve dager som i dag selv om at man egentlig ikke har lyst eller behov for det. Som jeg skrev her om dagen så har innstillingen på det alt å si og dagen ble veldig veldig fin 🇧🇻

 

Videre så dro vi på tivoli og koste oss der en god stund, vi glemte å følge med på klokka så når vi skulle kjøre hjemover så var alle veier stengte og vi kom oss ikke ut fra parkeringen. Men, da var det bare å gå å se på borgertoget også da, så dagen har vært fylt med alt 17 mai har å by på. Da vi omsider kom oss hjem så kom min søster og vi har spilt kort og kost oss i kveld også.

Håper DIN dag har vært minst like fin som min ❤

luxurious-script-font🌻

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

16 kommentarer

Siste innlegg