Det er så flaut å innrømme

Noen ganger så syns jeg det er skikkelig vanskelig å finne gaver til folk. De fleste har det meste og hva kjøper man egentlig til de som har alt? I fjor så lagde vi drops, brente mandler, fudge og kjøpte noen krus osv. Jeg syns slike ting er veldig koselig å lage og ikke minst gi bort, ihvertfall til foreldre og svigerforeldre. Kommer aldri til å lage drops igjen, men kanskje noe helt annet. Her kan du se hvorfor jeg ALDRI skal gjøre det igjen.

 

Den beste gaven jeg kan få til jul er så klart gavekort på en eller annen butikk der jeg trenger noe. Men bortsett fra det så ELSKER jeg å få feks en kurv med alt mulig rart oppi. Behøver ikke å være de dyre tingene, men en liten forundringskurv. Det er så spennende og det er så koselig. Innhold som feks gode tykke kosesokker, en lypsyl, en twistpose, en pysjbukse, et koselig bilde og/eller et telefondeksel. Dere skjønner poenget, DET er koselig.

 

Hold julehjertet åpent året rundt

 

Det er litt flaut å innrømme, men jeg er litt som et barn på julaften. Jeg nyter det når pakkene blir lagt under treet, jeg er så nysgjerrig og kan ikke vente med å åpne. Jeg elsker å få pakker, jeg elsker forventningene. Men mest av alt elsker jeg å se forventningene i barnas øyne på hva gavene inneholder. Er det noe jeg husker veldig godt fra jeg var liten så er det julaften.

 

Da tok jeg på meg alt jeg fikk av klær etterhvert som jeg fikk dem. Nattpysjer, sokker, skjerf, luer, jakker, ja om det var 2 gensere jeg fikk så var dem på utenpå hverandre. Morsomme minner. I år håper jeg av hele mitt hjerte at snøen kommer til jul, mitt aller største ønske er å våkne opp til store, tykke snøfnugg som faller ned på en hvit bakke, det og tegnefilmer gjør hele julen for meg.

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg