Det er så tilfredstillende…

Hver sommer så bruker jeg å ha vannperler, de er så utrolig fine å bruke i steden for vann sammen med blomster. Og når jeg lager dem så MÅ jeg lage litt ekstra jeg kan sitte å ta på, det er så tilfredstillende. Disse får man sikkert kjøpt overalt, men jeg kjøper mine i Sverige på Nordby. Water Pearls. Til en pakke så trengs det 4 liter vann, så jeg bruker å enten måle opp og veie perlene slik at jeg ikke alltid behøver å lage 4 liter. Eller så slenger jeg alt i ei bøtte så jeg får MANGE… Det gjorde jeg denne gangen, men viser dere i en glasspotte…Det tar 24 timer før det det blir store vannkuler, men det er så verdt ventetiden.. Jeg la disse i vann i går, og nå er de ferdige, rart hvordan vannperler kan være så ekstremt behagelig å ta på. Jeg kan liksom ikke få nok hehe.Anbefaler dere på det sterkeste å kjøpe slike…. Fine til rosene dine, deilige å ta på.. vinn vinn situasjon.

-Lene-

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg