Det er så typisk at det skjer meg

Sola skinner og det er ikke en sky å se, det er perfekt for i dag skal jeg ha besøk av ei venninne jeg ikke har sett på lenge. Det gleder jeg meg til og vi skal kose oss max. I går så tok jeg helt fri fra bloggen, det trengtes for jeg har ikke vært så flink til å konsentrere meg i det siste. Det går ikke å se på serie og skrive samtidig, det har jeg skjønt nå. En ting om gangen så går det nok bra.

 

Jeg går med en lyst om å rydde loftet, men jeg har jo loftskrekk av en eller annen grunn så jeg går jo ikke dit opp. Og det er nok ikke noe Rune er veldig lysten på å gjøre nå som han har ferie. Det får nok bli et høstprosjekt, og det er jo like greit. Jeg har jo først og fremst andre ting jeg skal bli ferdig med og jeg skjønner faktisk ikke hvorfor det sitter så langt inne for å få satt i gang med maling av stua.

 

Jeg har en boks med spiselig gullpulver stående oppe på kjøleskapet her inne på rommet mitt, eller rettere sagt jeg hadde. For jammen meg datt den ned og nå er det gullstøv OVERALT her inne. Det er så typisk at det skjer meg liksom. Håper inderlig ikke det er den dagen i dag. Det er ikke akkurat lett å få opp heller, det er jo bittesmå partikler som så fort det får vann på seg så blir det flytende. Jaja, det ordner seg nok, men fy så irriterende da!

Ha en strålende dag 🤦‍♀️

malenna-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg