Det er sånne ting som gjør meg skeptisk

Da var det hverdagen igjen og Rune er tilbake på jobb etter 4 uker hjemme. Det er faktisk litt merkelig, litt deilig og litt skummelt på samme tid. Kontrollen er ute av mine hender og jeg må overlate han til han selv. Han syns nok det er veldig godt å få en pause fra vaskepolitiet her hjemme. Ja, jeg har passet på i alle bauer og kanter ang håndvask i den tiden han har vært hjemme fra jobb. Det er egentlig litt vanskelig å ikke kunne følge med på om de rutinene fortsetter på jobb. Men jeg må bare stole på at han gjør det og at jeg ikke lar det gå meg til hodet at jeg ikke får fulgt med lenger.

 

Det ER ikke alt jeg har kontroll på, og det er jo helt normalt at jeg ikke har det også. Uff, jeg kan bare tenke meg hvordan mennesker med skikkelig angst har det i disse tider. Jeg har det selv, men ikke som jeg engang hadde og akkurat nå er jeg ekstra glad for det. Jeg kjenner jo hvordan dette tærer på meg, denne angsten for å få denne dritten av et virus. Jeg er ikke så redd for meg og hva jeg gjør i mitt forsøk på å ikke bli smittet for der er jeg sikker på at jeg gjør alt jeg kan. Men jeg er redd for at andre “driter” mer og mer i regler og at det skal gå utover oss som prøver.

 

JEG SKJØNNER IKKE HVA SOM FOREGÅR OPPI HODET PÅ ENKELTE SOM GJØR SLIK!

 

Jeg skjønner at folk blir lei, jeg er lei selv. Men det blir jo ikke bedre av at jeg letter på tiltak for det. Det vil jo bare ta så mye lengre tid for alle. Jeg så en video som gikk rundt på nett hvor en ansatt i en narvesen eller noe spyttet på kluten og vasket over disken der folk handlet. Dette var etter stengetid og hendelsen ble filmet av en utenfor, altså hva skjer oppi hodet på slike mennesker som gjør sånt? Og hvor mange slike mennesker har vi i landet vårt? Det er sånne ting som det som gjør meg skeptisk til alt!

 

Ellers så er jeg glad for at jeg endelig har innsett at jeg ikke blir smittet av meg selv i mitt eget hus. Hunden kan få kos og jeg behøver ikke å holde 2 meters avstand til Rune hehe. Så det går fremover for meg også! Neida, fullt så ille har det ikke vært da. Nå skal vi nyte tiden som kommer fremover med varmere temperaturer og masse ute tid. Og ikke minst grillsesong, jippi!

Ønsker dere en herlig ny uke, og ta vare på dere selv  ❤

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

5 kommentarer
    1. Ikke noe hyggelig med dette viruset..men jeg tenker ikke så veldig på det..bortsett fra å følge med på nyheter og gjøre det som er anbefalt..med avstand og hygiene…:). skummelt med folk som “driter”helt i anbefalinger /regler som vi skal følge..vi vil jo ha bukt med det så fort som mulig… Klem til deg <3

      1. Ja viktigste er å følge anbefalinger. Jeg blir helt sjokkert over hvor mye rart folk gjør (ref spytte på kluten feks), men så utrolig imponert over hvor mange som er flinke og gjør som de skal. Ja dette vil vi bli kvitt så fort som mulig. Klem til deg også <3

    2. Huff, skummelt med den spytteepisoden, og å tenke på at det fins flere slike slumsete folk rundt omkring. Jeg har vel i grunnen mer tillit til at folk gjør som de bør, enn å være redd for at de “slumser”, så får meg noen overraskelser innimellom 😜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg