Det er slik det skal være!

Hjemme igjen etter en fin båttur over til Sverige, Fjordline er en fin båt, men jeg må si jeg foretrekker Bohus med tanke på utvalg i Taxfree’n. Kan hende de hadde litt uflaks med alt, men sånn er det. Vi kjøpte det viktigste og har nå kjøleskap/frysa full av grillmat. Og ikke minst koste vi oss masse i godt selskap.

 

Buffet’n var fantastisk med massevis av god mat og drikke. En fin fin dag på sjøen ble det og så godt å komme seg vekk litt. Nå er det gratiskonsert om vi ønsker på verandaen fra Stavernfestivalen og sånn vil det bli i 3 dager fremover. Moro å høre at det er liv i festivalen igjen, det liker jeg. Det er slik det skal være!

Ha en god natt 🫶

allura-font

 

 

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg