Det er slike ting man bare gjør!

Du vet noen ganger når du har planlagt å slappe av og det siste du har lyst å gjøre er å begynne å “jobbe” tidlig på søndagsmorgenen. Men, så ringer en venn og trenger en hjelpende hånd. Da kommer det en energi man egentlig ikke vet man har og man er klar på et sekund. Da bretter jeg opp ermene og kjører på. Man hjelper alltid en venn i nød uansett så lenge det er noe man kan.

 

Man skal være mot andre slik man vil andre skal være mot seg. 

 

For meg er det ihvertfall veldig viktig å kunne stille opp, for jeg har hatt dager da alt har gått galt for meg. Da er det godt å vite at man kan ringe en venn og faktisk få hjelp. Det behøver ikke å være så mye man trenger hjelp til, men er man stressa så kan det hjelpe at en roligere person kommer å roer situasjonen. Og det beste med alt, det føles godt å vite at man KAN være der for andre. Venner er viktig!

Ha en nydelig søndag alle sammen ❤❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg