Det er stas og gir meg en god følelse

I kveld kunne jeg egentlig tenkt meg å bare blitt ute, temperaturen er på over 18 grader og hva er vel bedre enn det. Men, det er litt «ensomt» å sitte ute helt for seg selv egentlig, så da ble det litt innetid før natten. Rune var i seng til kl 22 men det er litt for tidlig for min del. I dag har det ikke blitt noen innlegg fra meg tidligere siden jeg har hatt NOK å foreta meg så da kommer det et nå helt på slutten av dagen. Bedre sent enn aldri tenker jeg, det er jo en del av dagen min å skrive så jeg bare må.

 

I morgen tidlig så skal jeg sette i gang med klesvask, jeg skal lage noen figurer til ei kake, jeg skal handle litt og jeg skal snekre litt. Planen er at jeg skal få unna ting ganske tidlig på dagen før det blir veldig varmt. Ikke at det er så kaldt ute tidlig på morgenen nå for tiden. Elsker disse sommerdagene og jeg bare krysser alle fingrene for at de fortsetter LEEEENGE! Nå er det ikke lenge før pappa kommer nedover (gleder meg) og da må det i hvert fall være go’vær syns jeg.

 

Det er forresten kjempemoro at hverdagsnett.no spurte om å få lov til å bruke en av mine tekster i et nytt magasin de har lansert. Det er stas og gir meg en god følelse, en liten bekreftelse på at noe av det jeg skriver når ut til noen. Magasinet kan du lese her om du vil. Stort sett så har jeg hverdagslige innlegg i min blogg, det er jo det livet mitt består av. Hverdagen på godt og vondt, jeg har ikke en spesifikk ting jeg ønsker å skrive om. Jeg har litt av hvert og jeg liker det best slik og det håper jeg du gjør også. Nå skal jeg se litt tv før natta og med det ønsker jeg deg en god natt, eller en god morgen om du ser dette i morgen.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg