Det er sunt å være fra hverandre litt

Han her altså…

Jeg har vært alene hjemme siden fredag, da dro Rune og barna på hytta. Mamma har en prolaps i ryggen og siden min søster var borte så ville jeg ikke reise fra henne da. De skulle komme tilbake i morgen, men jeg ville gjerne ha dem hjem før. Samtidig som jeg skjønner at de koser seg der oppe. I går så var jeg hos mamma når Rune ringte, de koste seg på verandaen og tok livet med ro.

 

Det er sunt å være fra hverandre litt og kunne kjenne på savnet, det gir en ny glød i forholdet

 

Ikke visste jeg at det var på vår veranda hjemme de koste seg, og at de overrasket meg med å komme hjem 2 dager før. Det syns jeg var så koselig, jeg liker ikke å være alene hjemme så lenge. Det er greit med 2-3 dager, men alt over det blir for lenge. Da begynner det å bli kjedelig uten dem. Men sånn er det innimellom, da må vi bare dele oss opp å gjøre det beste ut av situasjonen. I dag har vi grillet og kost oss, været har vært fint og ikke noe er bedre enn det.

Nyt kvelden 🌹

malenna-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

6 kommentarer
    1. Ja, det er sunt å være fra hverandre litt. Og så blir det jo så mye kjekkere å komme sammen igjen. Det å savne er godt, og vondt på samme tid. Men det er kanskje da man kjenner hvor sterke følelsene er på ordentlig 🙂
      Nyt kvelden du også ♥

    2. Ja, det er sunt det altså 🙂 Jeg er mye ute og farter jeg, og det er fint. Når vi er hjemme begge to er vi MYE hjemme, og bare vi to. Så det er sunt å ha egne ting i tillegg 🙂 Så kos at de overrasket deg da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg