Det er tøft å tenke på der og da, men..

Jeg kom meg ikke i seng før klokka var 03.11 i natt, og klokka skulle settes på vekking klokka 08.30. Jeg vet at det kunne vært verre, men jeg liker absolutt ikke å ha på vekking på søndag. Det er tøft å tenke på der og da at man “snart” skal opp igjen, men så er det egentlig så godt å komme seg opp tidlig når man har litt å gjøre. Og dagen frem til nå har virkelig vært effektiv. Startet med å lage krem til topping av cupcakes og pyntet de ferdig.

I dag så kommer gjengen min på middag, så da måtte jeg jo slå til med en skikkelig søndags rett. Jeg kan huske fra jeg hadde flyttet ut herfra da jeg var 19 år at det alltid var et høydepunkt å komme hjem på søndagsmiddag hos mamma (de gangene det IKKE var fisk på menyen). Jeg vil gjerne at det skal være et høydepunkt for Daniel & co også å komme til oss på søndager spesielt. Så da blir det stek med godt tilbehør her i dag.

Nå har jeg nettopp satt en gjærdeig så vi og barna skal bake fastelavns boller etterpå. Det er en hyggelig ting å gjøre sammen syns jeg, og det er nettopp slike ting som gjør at jeg liker søndager veldig godt. Da er ingen stressa og roen ligger i kroppen etter helgen, i dette tilfelle etter vinterferien.

Håper at vi i dag finner litt tid til å spille litt kort også, jeg liker det så godt og fortjener en runde føler jeg tiihii. Men aller først så skal jeg tørke litt støv, støvsuge og gå en tur med lille Sheriffen. Det tror jeg han gleder seg til, været er jo bare helt fantastisk i dag i motsetning til stormen i går. Ønsker dere en minst like fin søndag som den jeg har/skal ha, og håper det blir en bolle eller to på deg også  😘

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg