Det er tross alt mitt

Har lyst til å skrive at så var denne tirsdagen snart over, men det er jo bare tidlig kvelden enda. Trøtt og helt mørkt ute så blir man nesten avhengig av å se på klokka innimellom. For hadde jeg ikke hatt den så kunne jeg lett lagt meg nå, men da er jeg vel oppe og hopper i 02.00 tia i natt og DET gidder jeg ikke. Så da er det bare å holde fyr i peisen gående og finne seg en serie eller film etterpå, det er jo ikke verre enn det.  

 

En dag denne uken så skal jeg bruke en ettermiddag på senteret, det er januarsalg og det er gavekort som må bli brukt. Jeg må bare finne ut hva jeg trenger og hva jeg skal lete etter. For jeg er nemlig ekspert på å glemme meg selv og kikke etter ting til alle andre her i huset og det skal jeg ikke denne gangen. Det er litt annerledes når det ikke går fra min lommebok, men fra gavekort jeg fikk til jul. Det er tross alt mitt og det skal jeg huske på! 

Ha en fin kveld alle sammen 🥰

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer
    1. Blir fort trøtt nå, ja…., hehe….! Jeg fikk også gavekort til jul, og jeg var på Nordbyen idag og kjøpte piggsko! De funka fint…! Kos deg med planlegging og shopping <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg