Det er uvant å stå opp sliten! 

Formen er ikke på topp, nå har stemmen begynt å svikte og den forbaska hodepinen vil ikke gi seg. Natten har vært dårlig, jeg har hostet endel og jeg har sovet bare 3,5 time. Oppe før 05, snakk om berg og dalbane da! Dagen i dag skal brukes til å legge sammen en haug av klær for jeg har vasket og tørket alt av skittentøy og det er ikke verst bare det. Men, det er rett og slett KUN det jeg skal gjøre i dag også. Det er uvant å stå opp sliten! 

 

Hvile på sofaen med åpent vindu kan også være friluftsliv, ihvertfall for meg i disse dager

 

Jeg er på dag 4 i isolasjon i dag, trodde det var fem, men neida! Ikke at jeg har noe jeg MÅ gjøre, men jeg ser frem til å dra ut en tur, gå tur og komme meg litt vekk fra hjemmet. Få litt nye impulser, det trengs kan man si! Rart med det hvordan man verdsetter det å ha frihet til å gjøre som man vil. Sykt å tenke på at jeg ikke har lov til å forlate hjemmet mitt liksom. Men men, sånn er det!!

Ha en fin mandag alle sammen og en frisk fin uke 💪

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

10 kommentarer
    1. Velkommen i min verden. Her står jeg opp sliten hver dag. Sliten. kvalm. uvel. svimmel, masse smerter i magen. Men tilbake til din sak- det er flere som er veldig slappe etter covid i lang tid i etterkant. Så ikke press kroppen. La deg selv kvile

      1. Uff så utrolig kjipt Lena, da skjønner jeg at du er sliten hver dag ❤

        Håper jeg ikke vil merke noe til det og at formen blir bra igjen når covid er ferdig 🙏

        Klem

          1. Håper ikke det selv om at jeg kjenner flere som sliter litt med energi etter omikron. Jeg satser på at når den er ferdig her hos meg så er energien tilbake 😍 Ja tydeligvis så vil den ikke feste seg på deg og Rune hehe. Made of steal som Rune sier! hehe😊

    2. Ikke godt å stå opp sliten, men jeg begynner å bli vant til det nå. Stort sett gjør jeg det hver dag 😉 Håper formen blir bedre for deg snart, og at du igjen har lov til å gå ut. Skjønner den følelsen der 🙂 God mandag! Klem <3

    3. Når man ikke kan gå ut, så er det pyton å være inne. Håper formen snart er tilbake, og karantenen er over så du kan komme deg ut på en ordentlig luftetur. Ønsker deg en fin mandag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg