Det er vanskelig å henge med til tider…

Fin på håret eller?

Endelig er jeg bedre i øynene og ikke like hoven. Jippi, det var på tide, for jeg trenger å få på meg litt sminke og ta noen nye bilder. I dag når jeg sto opp så tenkte jeg at nå var det på tide å be alle på middag. Så da var det å ta en ringerunde å høre med dem om det passet.

Martine og Alma er på besøk i Sandefjord og det var lenge (2 dager) siden jeg hadde sett Amelia og de. Heldigvis passet det for alle, så da lagde vi min søsters favoritt rett som er spagetti og kjøttsaus. Det var kjempegodt og vi koste oss masse alle sammen. Dagen i dag har vært helt perfekt og jeg har kost meg så mye med min familie ❤ Det er så fantastisk å se hvordan Alma har blitt så utrolig flink til å reise seg og gå med gåstolen sin. Og lille Amelia blir også bare større og større. Tiden flyr så fort at det er vanskelig å henge med til tider. Men det er jo bare slik livet er.

Alt i alt inkludert tannlegen så har jeg hatt en fin dag og er så takknemlig for den fine familien min…

Jeg har også vært hos tannlegen i dag, og det gikk veldig bra. Jeg er litt stolt av meg selv som har gått 2 ganger dit nå uten å ha vondt i forkant. Jeg lærte kanskje litt av rotfyllingen, det er ikke noe jeg har veldig lyst å gjøre igjen. Men er fornøyd for at jeg har bygd opp en styrke som får meg til å gå dit og ikke til å avbestille som jeg har vært veldig flink til å gjøre før. Fremgang må jeg si!

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

7 kommentarer
    1. Hovne øyne er jo ikke noe koselig..bra det er bedre 🙂 Så tjukt hår du har da..mitt er tynt og bløtt så ingen flette her..hehe.. Kos med besøk og deilig mat.. sånn mat liker jeg godt 🙂 Greit å få tannlegen “unnagjort”selv om jeg ikke har tannlege-skrekk er det ikke der jeg liker meg best.. Fin ny uke til deg <3

      1. Nei katarr er slitsomt, men går heldigvis fort over 😊 ja det har blitt så mye tykkere siste 5 årene. Bruker ikke akkurat å ja flette fremover, men kjedet meg et øyeblikk hehe 🙈 ja slik mat er godt å kjapt å lage til så mange.
        Tannlegen er ikke moro, men som du sier, godt å få det unnagjort..
        Takk så mye og det samme til deg og takk for at du er innom meg, det setter jeg pris på ❤

    2. Fantastisk hår du har! Mitt blir bare tynnere og tynnere … Koselig å ha middagsgjester, her skal vi har de barnløse barna våre på besøk i morra. De med unger var her på søndag. 🙂 Fin dag til deg, og god bedring med øynene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg