Det er vel sånn det er…

Jippi, i dag skal det ryddes og jeg gleder meg skikkelig. Tenk at det å rydde skal gi glede, det er kanskje normalt når det har vært verktøy inni her i en måned nå. Noe må bli, men mesteparten kan gå. Nå er vi nemlig ferdig med alt grunnarbeid og det neste er flising. Phuuuuu! Rart med det at for hver gang jeg prøver å skrive et innlegg som ikke inneholder oppussing av bad eller andre ting, så havner jeg rett inn på det tema likevel. 

 

Det er vel sånn det er, det er det jeg lever i og det dagene mine består av for tiden så. Det skal bli moro å tenke på andre ting igjen!

 

På tirsdag skal jeg til frisøren da, det blir bra. Greit å se ok ut på håret, vi har jo konfirmasjon snart og litt forberedelser til det må til også. Det er ikke bare en ball i lufta hos oss skjønner dere.  Men, det skal sies at vi liker å ting på gang og takket være det så har vi et hjem med mange fine rom og en uteplass vi er stolte av som vi har skapt helt selv. Jeg ser frem til late dager i solen, turer og masse kos denne sommeren.

Ha en fin 1.påskedag💛

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer
    1. Jeg er veldig sjelden hos frisøren, men hadde vært deilig å gå dit igjen. Litt luksus.. Ha-ha, du er jo I OPPUSSINGEN hele tida, klart det blir det man skriver om 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg