Det er vel slik det er.. null stress.

Jeg kan forstå forfattere som får konsentrert seg bedre på ei hytte alene, skjønner at inspirasjonen er lettere å hente fra eget hodet når man kun har fuglekvitter rundt seg. Til og med jeg skulle klart og skrevet en bok her, ikke at det er noe jeg har lyst til, men jeg ser poenget veldig godt, for her kan jeg få inspirasjon, det er ihvertfall sikkert. I dag var jeg oppe klokka 07.00 og solen varmet allerede da, jeg visste at jeg hadde et par timer til å skrive før noen andre sto opp. Men, ble bare sittende å høre på ingenting, se utover og løse kryssord (mikke mus) og egentlig bare nyte stillheten. Det er vel slik det er… null stress.

I dag så er det veldig varmt, så det blir en tur på stranden, før gutta skal en tur å spille frisbee golf senere i dag. Da får vi jentene finne på noe annet, en perfekt dag i sikte.

“Sol og lykke”

God Sommer

-Lene- 🌷

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg