Det er verdt flyturen 🙄

Onsdag…. Herre min hatt som tiden flyr altså.. Akkurat nå så gjør det liksom ikke noe, for nå kan den fly mot varmen og sommeren. MEN, når sommeren er her, så skal jeg holde igjen viser’ne på klokka. Vil ikke at tiden skal fly fort da. I dag er det endelig litt mer levelig ute, hva skjedde med kulden som så plutselig dukka opp? Siste rest av vinteren forhåpentligvis som bare måtte få utløp. 🙏Denne sommeren har jeg litt prosjekter som jeg skal i gang med, og det skal bli spennende. Jeg skal lage egne innlegg om dette når jeg er i gang. Blir ofte litt kreativ på sommer’n, gjør du? Eller så er jeg altså så reisesjuk, har så lyst til å reise til Italia igjen, det er så utrolig bra der, Og jeg ELSKER små gatecafe’er og trange smug som fører til en restaurant du egentlig ikke trodde fantes 🙄
Den følelsen man har i kroppen når man opplever nye ting er så god at det er verdt en slitsom flytur 😍

Ha en strålende dag 🌷

Lene– 😘

Følg meg gjerne på snapchat og Instagram

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg