DET får jeg til!

Nå har jeg brukt et par timer her på å rydde, vaske og sette bort ting. Det måtte gjøres og da tok jeg meg selv i nakken og bare fikk det gjort. VONDT! Men, vasking, musikk og skriving er faktisk en veldig god terapi og jeg for min del forsvinner litt inn i min egen lille verden i den tiden jeg styrer med det. Det er helt sjukt hvor mye syner jeg ser i dag, hvor mange lyder jeg hører som ikke er her. Og jeg regner med at slik vil det nok fortsette en stund også.  

 

Jeg gruer meg litt til å gå en tur, jeg kan ikke huske sist jeg gikk en tur uten han. Men jeg må jo bare fortsette, jeg har like godt av det jeg som han hadde. Det er helt sikkert!  

 

Tenkte også at jeg skulle lage en skikkelig favoritt middag i dag og muntre opp gjengen min her litt. Rune kom til meg med en stooor bukett roser i går og det var så hyggelig, godt å bli tatt vare på. Så det minste jeg kan gjøre er å gjøre noe fint jeg også. Jeg er ikke alene om å synes dette er trist og vi trenger litt gode vibber her i dag så jeg får trå til å gjøre mitt beste med mitt bidrag, smile gjennom tårer er det noe som heter og DET får jeg til.  

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

22 kommentarer

Siste innlegg