Det får meg til å ville klype meg i armen

Som jeg har nevnt så mange ganger før så betyr gledene i hverdagen så utrolig mye og i disse siste 2 dagene har jeg igjen fått føle på det. I går fikk jeg en gave av ei venninne sånn helt ut av det blå, en meget fin topp syns jeg. Og i dag kom en annen venninne innom med et par med nye tøfler som hun hadde strikket til meg. Det er jo til å felle gledestårer av og det gjør meg så utrolig glad, jeg er virkelig heldig og bare det at jeg har den gjengen jeg har gjør hver dag til glede for meg. 

 

Noe av det fineste jeg har sett på stien gjennom livet er vennene mine. Bare tanken på at jeg vet at jeg har dem er nok for at jeg hver eneste dag føler den gode gode hverdagsgleden! 

 

Hva har jeg gjort for å fortjene det? De er så flinke til å fortelle med både ord og handling hvor mye de bryr seg om meg, de har virkelig alle et hjerte av gull. Og slike uventede hverdagsgleder er helt fantastisk og gjør meg så glad at jeg har ikke ord for det, jeg er så takknemlig! Jeg husker en gang da jeg hadde litt kjipt, da kom ei venninne med føl deg bedre blomster til meg. Bare tanken på hva mine venner gjør for meg og hvordan de er der når det trengs får meg til å ville klype meg i armen. Hva betyr dine venner for deg?

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg