Det finnes bare én kjærlighet

Gratulerer så mye med dagen deres i dag”, lød sms’en jeg fikk av min svigermor i dag. Hmm tenkte jeg, hvilken dag er det i dag da. Når jeg da begynte å tenke på det og sjekket datoen fant jeg jo det ut fort. 14.08 er jo dagen vi ble sammen, dagen da vi forlovet oss. Hvordan kunne vi glemme det da tro, har jo alltid husket på det, men neida ikke i år.  

 

Det finnes bare én kjærlighet, men tusen forskjellige versjoner. 

 

Uansett så er det i dag 9 år siden vi ble sammen, 5 år siden ringen kom på fingeren og livet smiler fortsatt. Neida, vi krangler ikke enda og vi kommuniserer godt. Joda, vi kan bli irriterte på hverandre, tro meg, men ikke til det punktet at det blir en krangel ut av det så det er jeg takknemlig for og vil fortsette å gjøre mitt for at det forblir slik. !


radith-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

12 kommentarer

Siste innlegg