Det finnes ingen fasit på det

Vi er ganske like Rune og jeg på mange ting, i hvert fall på de tingene som er viktige i livet. Som for eksempel å vise kjærlighet, fortelle det til hverandre og ikke minst så elsker vi hverandre for akkurat den vi er. Hva er vel viktigere i et forhold enn det å kunne være seg helt 100 %, ikke noe jeg kan komme på i hvert fall. Det er lov å være uenige om synspunkter på ting, det er lov å si nei når den andre sier ja.

 

Han kan så klart “få lov” til å være irritert på noe jeg gjør som han ikke syns noe om og det samme kan jeg. Livet er sånn, livet er ikke perfekt. Men hvem vil ha perfekt egentlig? Ikke jeg! For å unngå små krangling og gjøre hverdagen kjip for hverandre så tok vi noen grep helt fra starten for det var ikke noe vi ønsket at vår hverdag skulle inneholde. DET er jeg veldig glad for.

 

Ingen kan gå et samliv igjennom uten at det kommer noen kjepper i hjulene, det viktigste er at man vet hvordan man skal fjerne dem

 

Livet er for kort til å bruke dagene på tull, bruke dagene på å “plage” hverandre med unødvendige ting. Jada, det er mange ganger jeg kunne tenkt meg og hylt ut min frustrasjon over enkelte ting. Det er jeg sikker på han kunne også, men vi velger å la være. Ikke i form av at en dag så smeller det, men vi lar ikke ting bygge seg opp liksom. Det finnes ikke en fasit på hvordan man skal få det ultimate forholdet, men jeg kjenner jo at det å tenke først og handle etterpå er det beste rådet å følge.

 

I dag så SKAL vi vaske vinduer, han utvendig, jeg innvendig. Det er en ting ingen av oss har lyst til å gjøre, men som må gjøres. Bortsett fra det så skal klær vaskes, middag lages og så blir det nok en tur ut. Været er jo på topp og det er meldt regn HELE neste uke, det er kjipt, men sånn er det. Ønsker deg en fin dag, enten du ligger fyllesyk på sofaen eller er frisk og rask. Det er nok et stort antall mennesker i landet vårt som blir sofaslitere i dag etter livet som var i går… SHIT! Tok jo helt av jo.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

6 kommentarer
    1. Det er vel noen som vil påstå at en god krangel gjør sexlivet bedre, uten at jeg skal si noe mer om det. Det er meteorolog jeg skulle blitt, eller politiker, da er det lov å bare si ting som ikke har noe hold. Fint vær i dag, fint vær i uka. Bunny Trash har talt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg