Det går visst an uten at det blir seende uekte ut!

Hei igjen, nå var jeg på plass igjen etter et par dager borte fra bloggen. Helgen har vært fylt av besøk og vi har kost oss kjempemasse med familien. Nå er huset tomt, alle har dratt og det er bare Rune og jeg igjen. Litt rar følelse, stille, rolig og litt uvant, men det nytes det også. Jeg tror aldri jeg har bada så mye som jeg har gjort de siste 3 dagene, håret har vært konstant vått føler jeg. I går kveld ble det kveldsbad med barna og det var forfriskende. Faktisk litt godt for da ble kroppen litt kjøligere til leggetid.

Apropos i går kveld og overskriften så satt vi ute, så spør Rune meg om jeg hadde fått dårligere syn i det siste. “Hæææ sa jeg, hvorfor spør du om det?” Ungene i kor: “Ser du noe forskjell på Pappa?”. Jeg begynte å kikke, men jeg så ikke noe forskjell, jeg gikk igjennom alt jeg kunne tenke meg. “Barbert barten? Nappa øyebryn? Fjerna nesehår? Klipt deg?” Nei, alle mine forslag var feil. Så til slutt måtte de si det til meg at han hadde farget håret når han var på hytta.

 

Det går visst an uten at det blir seende uekte ut! Tirsdag-Lørdag og jeg så ikke noe. 

 

Jeg har alltid sagt: ” Nei, ikke farg håret, det vil synes så godt.” Og han har latt være. Han har ganske mye grå hår overalt og når jeg fikk vite at han hadde gjort det, så måtte jeg jo bare innrømme at han hadde gjort en god jobb. For jeg så det absolutt ikke før jeg fikk vite det. INGEN som har vært her i helgen så det ikke heller faktisk. Så nå blir det nok farging av hår fremover kan jeg tenke meg, jeg kan jo ikke lenger si at jeg ikke syns han burde lenger. Det jeg kan si, var at det ble bra og godt gjort.

Ellers så har mamma i dag laget fiskesuppe til oss alle sammen, det var kjempegodt. Jeg er jo imot tanken på å spise fisk, men jeg liker det hver gang jeg spiser det og det vet jeg jo. Men tanken kommer hver gang det blir nevnt, så det er vel en ting det er på tide at jeg slutter med. Smaken er jo bare god, så skjerpings til meg. Var en tur på panduro i går også og kjøpte noen perler osv til armbånd, jeg har lenge ønsket meg slike og tenkte at jeg kunne lage dem selv. Enkle i utseende, men veldig dekorative på armen.

Vel, dette ble et innlegg med litt av alt fra helgen her hos meg, håper dere har hatt en fin helg dere også 🙏

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg