Det gikk rett i vasken gitt

I dag jeg egentlig ikke gjort så innmari mye fornuftig, men har handlet litt, laga mat og holdt fyr i peisen. Hadde hatt all verdens tid til å skrive litt, se på tv og gjøre alt mulig her inne som kanskje burde vært gjort. Men det er helg så jeg har ikke hatt lyst. Nå sitter jeg her og skjønner ikke helt hvordan denne dagen i det hele tatt har gått. Jammen meg har den det og i dag var det for en gang skyld han som måtte ta test og ikke motsatt, i dag slapp jeg og det håper jeg fortsetter. Men, jeg har ikke akkurat troen på det for å si det sånn. 

 

De har slutta å ta testen i halsen da, det er bra for det er ekkelt. Den i nesa er liksom helt ok. Apropos nese, jeg har jo klart å gjøre meg selv avhengig av den nesesprayen da, er vel neppe alene om det vil jeg tro. Men det er så irriterende, det har blitt viktigere med den sprayen i hus enn alt annet. Jeg har forsøkt å slutte, men det gikk rett i vasken gitt. Det er jammen meg vanskelig også tar det så lang tid før det begynner å gi seg med tettheten. Skulle aldri begynt i første omgang, men men, gjort er gjort.  

 Hva bruker dere lørdagskvelden på?

   luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

16 kommentarer

Siste innlegg