Det gikk til slutt!

Ute glitrer snøen, solen lyser opp hverdagen og jeg elsker dette været. Det kan gjerne fortsette ut desember for det er jo nettopp et slikt vær som gir julestemning. Kanskje litt mer snø, så minusgrader, DA hadde det vært perfekt. Problemet er jo bare den forbaska dyre strømmen som for mange ødelegger hele gleden. Det er så urettferdig at den er SÅ dyr syns jeg! Vi har heldigvis peis, men det er det jo mange som ikke har. Likevel må vi like mye som andre tenke litt ekstra når det kommer til unødvendig bruk av strøm. Det skal jo ikke være sånn da, leser jo om mennesker som fryser i eget hjem.

 

Det er jo ikke greit!

 

I dag fikk jeg “grått” meg til at Rune tok ned juletreet fra loftet, han er jo bare søt og passer på meg ved å si nei. Noe han har gjort i noen dager nå, men heldigvis så gikk det til slutt! Han mener jo at jeg skal slappe av og ikke gjøre noe før jeg er frisk. Men, jeg må ha noe å pusle med og jeg har lovet å ikke stresse og at jeg skal slappe av innimellom. Jeg HAR faktisk ikke gjort annet enn å sove i 3 døgn nå så kanskje jeg friskner (er det et ord?) til hvis jeg gjør litt sånn kosearbeid. Det gjør meg i hvert fall i godt humør å få opp juletreet. Ikke at humøret er dårlig, men du skjønner.

Ha en strålende vinterdag 🥰

christmas-bear-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg