Det gjenstår å se!

2 dager igjen til nytt år, 2 dager igjen til vi kan legge nok et coronaår bak oss og jeg håper av hele mitt hjerte at dette ikke blir en setning jeg gjentar i desember 2022. Vi vet jo alle at det vil fortsette inn i året som kommer, men forhåpentligvis så vil det ikke vare i 12 måneder til selv om at jeg er skeptisk til noe annet faktisk. Vel, det er ikke så mye man får gjort med det og sånn er livet. Det gjenstår å se hva som skjer.

 

De klarte å lage en vaksine på null, komma niks, hvorfor kan de ikke klare å lage en medisin (antibiotika) som tar knekken på dette om man får det? Men, F%ck corona! Life goes on.

 

I går kveld hadde vi en veldig koselig kveld, min søster og hennes kjære var her på middag og kortspill. Kjempekoselig var det! I dag så skal vi se ferdig første sesong av Wisting, knallbra serie og vi klarte ikke å avslutte før nærmere klokka 02 i natt. Måtte bare nødt å se litt etter at de hadde reist. Har du sett den? Hvis ikke så gjør det! Litt moro at det er spilt inn her i Larvik også.

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg