Det gjorde dagen min så mye bedre

Fredag og jeg er klar for å ta fatt støvbøtta, nå skal fredagsvasken i gang. Skulle egentlig har begynt tidligere, men i dag har jeg sovet lenge og det var så godt. I ettermiddag så skal vi ha et juleverksted her så jeg må en liten tur på europris og panduro for å kjøpe litt stæsj. Kjekt å ha noe å lage også. Vi skal lage marsipanfigurer, litt julepynt, pynte pepperkaker og kose oss. Det er en fin avslutning på uka og alle gleder seg til det. Så blir det vel tacokos i kveld.

 

Altså, denne hosten sitter i altså, man skulle jo tro at jeg var ferdig med dette nå, men neida. Ting tar tid for å si det sånn, det får nå bare gå sin gang, formen er ihvertfall bra og det er jo viktigst. Er dere friske?

 

Humøret er litt lettere i dag heldigvis, men jeg kjenner at det tynger meg litt at hverdagen ikke er normal. Men, sånn er det og det er lite man kan gjøre med det så da får man gjøre det beste ut av alt. I går fikk jeg tildelt Gry sin Gryxen Award for årets home maker og det var så utrolig hyggelig. Det gjorde dagen min så mye bedre, så tusen takk ❤

Ønsker dere en nydelig fredag, nå skal vaskefilla få kjørt seg her og musikken skal skrus opp.

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

10 kommentarer

Siste innlegg