Det hadde jeg ikke regnet med….

I dag har Mamma og jeg vært å gått en tur i Bøkeskogen etter en svipptur hos Martine og lille snupp. Det var grått og trist vær, men det var både deilig og hyggelig for det. Det er egentlig litt slitsomt å komme seg ut på tur når været er slik. Men det er en her hjemme som virkelig inspirerer om dagen så det er vanskelig å ikke gjøre det heller når man har sagt at man skal. Nesten litt flaut hehe.

 

I mange måneder, ja kanskje så lenge som i et år så har Rune benket seg i sofaen hver eneste kveld med en pose potetgull, sjokolade og litt brus i glasset. Det virket nesten som om det ble en slags avhengighet ut av det og jeg begynte å bli bekymra for hans innvendige årer. Tror ikke de har godt av så mye inntak av snop akkurat. Men da nyttår var ferdig så hadde han bestemt seg for at nok var nok.

 

Da bytta han ut potetgull med trening og en sunnere form for kveldskos. Men at han skulle bli så trening glad, det hadde jeg ikke regnet med. Det gjelder også min kjære sønn for Daniel og Rune trener sammen 3-4 dager i uka og noen ganger mer enn det. I 2-3 timer er de borte pr gang og jeg må si de imponerer og ikke minst inspirerer. Nå er de på vei i riktig retning for bedre form. Så man kan hvis man vil, det skal være sikkert og visst.Stå på, jeg er stolt av dere begge to ❤❤

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Alt er så mye lettere sammen❤ Så deilig at de har funnet gnisten, jeg leter enda etter min men dørstokkmila er lang.

      Ønsker deg en god lørdag

      1. Ja det har du helt rett i 😊 Jeg er skikkelig misunnelig og skulle ønske jeg hadde samme gnisten, men som du sier, den dørstokkmila er utrolig lang. Ha en fin fin lørdag du også ❤

    2. Jøss, ja det må jeg si: skikkelig sprekinger. Jeg håper jeg skal komme dit en gang jeg også 😀 MÅ begynne å trene snart 😀 Ha en fin lørdag Lene <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg