Det hadde jeg ikke sett for meg..riktig enda!

I alle år når min kjære nabo har gått forbi her har han spurt hvordan det går med gamla som da er min mamma. Jeg kan huske fra jeg var liten og lekte med sønnen i huset der borte at han alltid bad meg å hilse hjem til gamla. I dag fikk jeg bursdagshilsen fra han der han gratulerte gamla med dagen. Og det var ikke en hilsen til mamma, men til meg, oioi er det jeg som blir gamla heretter? Det hadde jeg ikke sett for meg..riktig enda!

 

50 er det nye 40 så jeg har jo noe å glede meg til om et år da:)

 

Tiden flyr og i dag er det min dag, i dag trer jeg inn i mitt siste år i 40 åra. Det er helt rått å tenke på at det kun er et år igjen til jeg runder 50, hvor ble tiden av. Jeg vet at det sies at alderen kun er et tall, men fakta er jo at det begynner å bli et høyt tall. Det er skikkelig merkelig å føle seg så ung selv om at tallet sier at en ikke er det lenger. Men, jeg er frisk, jeg har et langt liv foran meg og jeg nyter det.

 

“Det er min dag i dag, herregud for en herlig daaaag, det er min dag, min dag i daaaag”

 

Ha en fin fredag alle sammen 🎉

~ Lene ~

 

2 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen Lene <3 Du er naturlig og herlig og ikke en dag mer enn du VIL være 🙂 Tenk på meg du. Jeg er jo 54. Tror jeg… 😀 Føler meg ikke sånn 😉 Håper du har kost deg masse på dagen, og at kjekkasen hjemme hos deg tar deg med ut på en fin middag eller noe 🙂

      1. Tusen tusen takk, det var et hyggelig kompliment 🥰🥰 vi bestemmer selv hvordan vi vil være så det gjør meg ikke noe egentlig 🙄 jeg har kost meg masse og kjekkasen min varter opp 🥰 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg