Det hadde vært så deilig å sovna i sola…

I dag så har vi hatt en sløv dag hjemme, har fått gjort litt inne da, men stort sett slappet av. Midt på dagen så ble det himla varmt og vi fant ut at vi skulle sole oss litt og bade. Jeg har jo IKKE tålmodighet til å sole meg lenger, men presser meg noen minutter ihvertfall. Smurte meg inn, og bestemte meg for ligge et kvarter. Jeg sa til Rune, “det hadde vært så deilig å sovna i sola litt”.. Hva skjedde? Joda vi sovnet begge to i sola og sov i ca 3 kvarter. Det er ikke så bra å sove i solen når den er så sterk, men heldigvis ble det ikke så lenge og jeg hadde smurt meg godt, så slapp å bli solbrent. Men fikk farge og slapp å tenke på at jeg ikke orket å sitte i solen, så det var deilig. Bruker dere å sovne i solen?

Ønsker dere en god natt og håper dagen har vært fin 😘

-Lene- 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg