Det hjalp denne gangen også!

Jeg tenkte at det ga meg litt arbeidslyst å skrive her om hva jeg trenger å få gjort. Jeg skal nemlig male sånn småting i trappa, men finner ikke helt energien til det. Det MÅ gjøres i dag, for det har jeg bestemt meg for. Jeg skal bare først og det er nettopp det jeg har tenkt i hele dag. Jeg har vært og kjøpt inn listene som mangler og de kommer ikke opp før jeg er ferdig og jeg vil bli ferdig snart.

 

Ellers så er det stille i kjelleren vår i dag, og grunnen er enkelt og greit fordi snekkeren får ikke gjort mer før gulvet er lagt. Han er ferdig med det meste! Det kommer på fredag og blir lagt de første dagene i neste uke, i hvert fall på de rommene som varmemattene er ferdig på. Måtte sende en melding til kontaktpersonen vår i dag bare for å få et svar på om det blir vasket ned etterpå.

 

Det blir full vask før overlevering og det er så utrolig deilig å tenke på.

 

Ellers så øker og øker smitten her i byen vår og sosial omgang må reduseres nok en gang. Jeg for min del har jo ikke akkurat vært den mest sosiale uansett siden mars. Jeg kan ikke noe for det, men jeg er skikkelig redd for å få og gi dette og handler derfor i forhold til det. Det er jo det lureste å gjøre for meg ihvertfall. Jeg har mye å ta igjen når denne dritten er over og DET GLEDER JEG MEG TIL!

 

Jeg er så utrolig redd for at for eksempel mamma skal få det og måtte være helt alene. Det er det verste som kunne skjedd og ikke kunne hjulpet henne ved en evt smitte. Det er så utrolig mange eldre som er helt alene og jeg får helt vondt i hjerte mitt ved tanken på det. Så her er det bare å følge alle råd, retningslinjer og anbefalinger. Man skal være glad for at man får være frisk, og nettopp denne setningen ga meg arbeidslyst. Det hjalp denne gangen også  med å skrive frem litt energi!

 

Ha en fin onsdag videre, og ta fortsatt vare på deg, du er verdifull.

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer
    1. Så flott at du klarte å motivere deg selv! 😀
      Ja, vi må alle gjøre vårt beste for å følge råd, retningslinjer anbefalinger!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg