Det hjelper ikke stort i denne situasjonen!

Siste dagen i påsken 2021 og som alltid etter en ferie syns jeg det er helt greit med hverdagen igjen. I dag så er det fullstendig avslapping som gjelder, roboten gjør jobben i stua og jeg bare tusler litt rundt og gjør litt småting innimellom som trengs å gjøres. Men ikke store greiene, for denne dagen skal nytes til det fulle. Rune har vært ute i flere timer og spilt freezbe golf så da er han fornøyd også.

 

Jeg har kikket litt på netflix og andre strømmetjenester og sett etter noe vi kan se sammen i dag. Jeg ender alltid opp på dokumentarer, noe jeg elsker å se på. Men jeg har prøvd å finne noe som kan interessere oss begge, jeg er kjempedårlig på å gå med på å se på actionfilmer da det interesserer meg så lite. Så da gjelder det å finne noe som jeg ikke sovner av og som Rune ikke sovner av. Det er vanskelig!

 

Å tenke på det er jo det første steget til handling…………

 

I morgen så er det på tide å handle inn litt frukt og grønt igjen, for nå skal det ikke være noe i huset som kan friste for noen av oss. Jeg har egentlig vært flink i påsken også, men noen utskeielser blir det så klart i ferien. Må jo kose seg litt innimellom. Men nå er det slutt, nå er det på tide å leve litt sunt. Jeg har fått dilla på en kjempegod grønnsaks blanding, pluss at jeg liker eple bedre enn godteri, så da er det bare å kjøre på.

 

Håper på å melde meg inn på treningsstudio når denne pandemien er over, for jeg trives veldig godt med å trene med vekter osv. Men enn så lenge så er ikke det en mulighet så da får jeg finne på noe annet. Uff, jeg har sagt dette så mange ganger og det er ikke lett å komme seg skikkelig i gang og det irriterer meg litt. Foreløpig så er det sant det det sies: “det er tanken som teller”, men det hjelper ikke stort i denne situasjonen!

Ha en fin siste dag av ferien🐣

congrats-calligraphy-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer
    1. Det med filmer, jeg gikk med på actionfilmer i starten av forholdet. Orket ikke “true” han til noe romantisk komedie eller noe 😂 Nå orker jeg ikke annet enn action, thriller osv selv, alt annet blir for kjedelig 😂

      1. Nei det nytter ikke å foreslå romantiske filmer, så det hopper jeg over. Men action klarer jeg bare ikke, men thriller har mye bra å by på. Vi endte opp med å se på ny episode av Norges Tøffeste. Så da ble begge fornøyde <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg