Det kaller vi en perfekt sommer

Jammen meg godt det er bildearkiv på denne bloggen, for jeg skal ikke skryte på meg mange sminkedager for tiden. Ikke at det er så viktig, men kjekt med noen freshe bilder innimellom. For en utrolig sommer vi har så langt, og spesielt i år er jeg så glad for vårt paradis her hjemme. Vi nyter litt, vi jobber litt og vi koser oss med begge deler. Innimellom kjører vi oss en tur, Rune bader litt i sjøen og i kveldinga tar vi oss et iskaldt glass vin i en nydelig temperatur. Kan jo egentlig ikke ha det bedre enn det da.

 

Håper hele sommeren 2020 blir fin for oss alle ❤

 

I dag sto jeg faktisk opp kl 05.00 etter å ha gjort et godt forsøkt på å sove lenger, men det har vært sykt varmt i natt. Det er ikke hver dag jeg setter opp verandadøra før halv seks om morgenen. Det kaller vi en perfekt sommer. I dag så skal vi gjøre ferdig noen småting rundt her pluss at jeg skal kjøpe en blomst eller to til et par potter som står tomme. Et blomstertips til deg som liker sommerblomster men som ikke har grønne fingre, kjøp denne ( fem tunge). Det eneste den trenger er vann og den blomstrer hele sommeren, ellers ingen vedlikehold.

Ha en fin lørdag alle sammen.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

I

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg