Det kan skje alle…..

En liten tur ut måtte jeg i dag, jeg hadde ikke all verdens med tid før Luna skulle på jobb, men fikk ihvertfall litt frisk luft ved vannet. Det er jo så flott ute nå med blikkstille vann og sol, det er kan jo gjøre hvem som helst poetisk, det kan faktisk skje alle.

 

“Våknet opp til glitter i snøen fra en stigende sol,

dagen da nye impulser hentes inn.

Det er 48 timer siden jeg tok siste paracetamol,

en ny dag med et lett og bedre sinn.

 

Været denne dagen viser seg fra sin aller beste side,

på slike dager er vinteren vakker.

Februar er ikke en måned man bare skal lide,

men også se fantastiske hvite bakker.

 

Med en vannoverflate blankt som et speil,

nyter jeg synet jeg har foran meg.

Det er så inspirerende og alt annet enn feil,

og attpåtil så føler jeg meg helt kjekk og grei”

Livet er herlig dere, nyt dagen 

 luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

6 kommentarer

Siste innlegg