Det kommer noe positivt ut av en ikke så positiv situasjon

Jeg kikka ut vinduet og hørte torden som nærmet seg, og med torden kommer det som regel regn. Er det slik det skal bli fremover nå at man skal få hjertebank for hvert eneste regnskyll som kommer. Jeg tror virkelig kommunen må vurdere å gjøre noe for å forhindre dette i fremtiden. Nå har det gått en par dager siden vi og MANGE andre fikk inn litt mer vann enn vi ønsket i husene våre under tidenes regnskyll.

 

Så denne helgen har vi ryddet i ting og øst ut vann. Ikke akkurat det som var planen når fredagen kom, men planer forandres. Jeg vet at veldig mange har det mye verre enn oss, men jeg for min del kan jo bare snakke om det vi opplever. Det betyr ikke at jeg ikke vet at andre sliter også og mange sliter mye mer enn oss. Men vi har alle fått skader på hjemmet vårt som vi kunne vært foruten.

 

Tenk positive tanker, si positive ord. Gjør positive handlinger og det positive gror.

 

Jeg er veldig glad for at vi har dører som vi kan stenge ned til kjelleren, for det lukter ikke akkurat som en blomstereng der nede lenger. Dette er en ting som dessverre bare skjer, det er ikke noe vi som huseiere kan forhindre, men det ordner seg til slutt. Vi har funnet ut at vi endelig kan få kastet mye som vi har tatt vare på altfor lenge, vi får tatt en skikkelig opprydding i skuffer og skap nede.

 

Så det kommer noe positivt ut av en ikke så positiv situasjon, det er jo bare opp til oss hvordan vi velger å forholde oss til det. Og vi, vi velger å finne de positive tingene oppi det hele, selv om at det er kjempe kjipt og kan ta lang tid før vi har en fungerende kjeller igjen. Jeg skal ikke gnåle om dette for lenge, men akkurat nå så er det det som har opptatt all vår tid denne helgen.

Ny uke og nye muligheter nærmer seg

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg