Det kunne gått galt!

I år som i fjor så har jeg planer om å lage litt julepynt. Så jeg var ute og plukket litt kongler for en ukes tid siden, og har prøvd å tørke de siden. Det tar jækla lang tid da for å si det sånn og i dag tenkte jeg at det var lurt å legge de på peisen. Kanskje prosessen kunne gå litt fortere da? Det gjorde det virkelig kan man si og jeg er veldig glad for at jeg ikke bestemte meg for å gå ut på tur mens de lå der. Det var nemlig tanken og da kunne det godt være at jeg hadde kommet tilbake til noe jeg ikke hadde ønsket.

 

Shit, de ble svarte i løpet av 2 minutter, liksom. Plutselig luktet det kongler overalt her så jeg er glad for at jeg var hjemme!

 

Rart å tenke på hvor fort det faktisk kan ta fyr i et hus. Spesielt om man ikke har brannalarm, noe jeg for min del har MANGE av! Mest sannsynlig, så hadde nok ikke huset brent ned da, men man vet aldri. Veldig viktig å være hjemme når man skal prøve på sånne ting lærte jeg nå. Så nå ligger de på et brett på gulvet foran peisen så får det heller ta den tiden det tar. Har jo ikke så dårlig tid med å få ting ferdig! Men du vet, hvis jeg skal lage noe, så skal jeg helst ha det ferdig i går.

Ha en fin dag alle, NÅ skal jeg ut på tur 💪

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER
 

12 kommentarer

Siste innlegg