Det positive gror!

Hjemmetid

Det blir mye innetid nå i jula, i hvert fall mindre juleselskap og mer hjemmetid. Vi begrenser våre nærkontakter og mange kjente er i karantene, men da gjelder det å finne på koselige ting likevel. Og det syns jeg at jeg får til, for jeg kjeder meg ikke enda i hvert fall.

 

Ut på tur

Når jeg våknet i dag og solen kom opp atter en dag, så kjente jeg at i dag måtte jeg ut en tur, så da var det bare å komme seg ut på tur. Så da ble det en tur til vann og strand, det er jo bare så ekstremt vakkert når været er slik som i dag.

 

Tenk positive tanker, si positive ord! Gjør positive handlinger og det positive gror ❤

 

Bål

Vi laget jo et uteområde i sommer med sofa og bålbord, dette tok vi i bruk i dag for å kvitte oss med papp, hvor kommer all den pappen fra egentlig. Vi hadde jo ikke julaften hjemme engang, vel uansett, den er borte nå. Og godt er det, pluss at det var kos med bål ute.

Dagens middag

Her i huset dufter det nå pinnekjøtt overalt og jeg gleder meg skikkelig til dagens middag. Mamma kommer og vi skal kose oss sammen, tror hun gleder seg hun også. Jula er koselig selv om den er annerledes. Kanskje alt er bedre neste år.

Ha en strålende dag og du, takk for at DU er innom ❤

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

5 kommentarer

Siste innlegg