Det savner jeg SKIKKELIG i kveld

Uff i kveld må jeg si jeg kjeder meg altså, går bare rundt her og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Ikke har jeg lyst til å se på tv, ikke har jeg lyst til å lage noe eller pakke inn julegaver og ikke har jeg lyst til å gå å ta vaska. Sånne kvelder er kjipe for det jeg kunne tenkt meg hadde vært og kjørt til venninner og skravlet, ledd litt og kost meg.

 

Det savner jeg SKIKKELIG i kveld og det gjør meg trist at man ikke kan det nå.

 

Vi gjør det vi må, handler julegaver og går på butikken, men nå før jul holder vi oss ellers bare hjemme. Det er nok å gjøre på dagen og på kvelden hvis jeg ønsker, men jeg er frøken vil ikke i kveld. Litt rart til meg og være men det skjer meg også. I morgen er en ny dag med nye smil.

Ha en god natt alle sammen ❤

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer
    1. I går var jeg knapt hjemme. Tjo og hei med middag og så til brorsan en tur så innom pappa. Idag har jeg tenkt meg en tur på Granli Varden med hodelykt, i snøvær om det kommer. Det kan bli noen fine bilder det, med blits og snø i lufta 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg