Det siste jeg (..)

Det siste jeg spiste

I dag serverte Rune en kjempegod middag, det var kylling, ris, skysaus og mangosalat.

Den siste personen jeg snakket med

Det var min samboer, vi snakket litt om en dokumentar vi nettopp så på før jeg gikk inn her på kontoret.

Siste jeg sendte melding til

Det var familien på vår messenger gruppe.

Det siste jeg irriterte meg over

Det var at jeg glemte en klesvask i maskina i går så den er satt på på nytt. Hvordan er det mulig?

Det siste jeg så på

Nei, som dere vet så ser jeg stort sett på serie mens jeg skriver så jeg ser på Ginny & Georgia på netflix.

Sist gang jeg gråt

Det var på fredag før jeg skulle dra til tannlegen (ja, dere skjønner skrekken da).

Siste krangel jeg hadde

Vel, det må være med Sheriff i går kveld når han bestemte seg for å gå seg en tur under 00.15 tia. Bad timing å stikke av på!

Siste jeg brukte penger på

Nesespray i går kveld.

Siste jeg bekymret meg over

Helt klart vaksinen, jeg må si det skremmer meg hvis disse tilfellene av blodpropp er en bivirkning av den. Blir litt skeptisk.

Siste personen jeg sendte snap til

Det var til min Niese Martine

Siste personen jeg var inne på feeden til på Instagram

Det var faktisk Helene Olafsen sin.

Siste bloggen jeg leste

Det var Sofie Caroline Nilsen sin, fordi jeg tok inspirasjon til dette innlegget fra et av hennes innlegg.

Sist gang jeg var redd

Tenker at jeg egentlig ikke behøver å si det, men det var jammen meg på fredag.

Siste googlesøk

Verdens beste vaffelrøre

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg