Det skader ikke å prøve

Jeg startet dette innlegget med å skrive at NÅ var jeg lei av skyer og ønsket sol, men innen første linja var ferdig så måtte jeg jammen meg slette den fordi skyene hørte tydeligvis min tanke og stakk av. Så kom sviger’s innom og når jeg skulle fortsette å skrive når de dro, så var det jammen meg overskyet igjen. Jaja nok om været, sommer er det uansett. Og mine planer for noe av dagen foregår inne uansett.

 

Tror jeg må tørke støv av den først, det er et par år siden jeg hadde den fremme sist

 

For i dag så skal jeg dra frem symaskinen og prøve meg på et lite prosjekt som jeg har i hodet, det er mulig at det virker lettere i tanken enn det faktisk er i virkeligheten. Hvor vanskelig kan det være egentlig. Men, jeg vet jo ikke det før jeg evt har prøvd og jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg VET at tanken ikke forsvinner før jeg ihvertfall har gitt det en sjangs.

Wish me luck 🤞

Ha en fin dag

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

J

2 kommentarer
      1. Ja innen jeg var ferdig med innlegget som ikke tok så lang tid var det overskyet, sol, overskyet, knallsol og regn 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️
        Vel, ja det spørs om jeg får til hehe, klemmer til deg å ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg