Det skal ikke skje i kveld

Endelig har lørdagskvelden kommet, denne lørdagen har jeg sett frem til lenge. Ikke noe som MÅ gjøres og hele kvelden er fri. Så i kveld så skal vi spille litt kort sammen med våre gode naboer, det skal bli koselig. Altfor lenge siden sist, men når alle er opptatt med ting hver eneste helg så blir det fort sånn. Men i dag passet der perfekt for oss alle, men det de ikke vet enda er at jeg er i vinnermodus, litt kjipt for de 3 andre, men moro for meg hehe. Taper ofte egentlig, men det skal ikke skje i kveld altså!

 

Det er intet vennskap i kortspill hehehehehehe (latter slik som en luring ler)

 

Husker dere jeg lagde denne? Jeg skulle jo vise kaken når den ble ferdig, men det glemte jeg helt. Sikkert ikke så mange andre som har tenkt på det heller, men viser den likevel. Den var til dåpen til lille Sofie, datter’n til en av mine beste venninner. Og jeg må jo si at jeg leverte fra meg en kake jeg ble fornøyd med selv. Men det viktigste er jo at hun ble fornøyd. Det ble hun og det var så moro å få lov til å lage denne for det ligger en så koselig historie bak valg av kake til denne dagen, men det er ikke min historie og fortelle.!

Håper du har og fortsatt vil ha en fin lørdagskveld 🙏

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

4 kommentarer
    1. WHAAAT!?? Det er det galneste jeg har sett! – Du kan da ikke bare kalle det der ei KAKE sånn uten videre! Det er jo et regelrett kunstverk!!
      Den der overgår faktisk hva jeg kunne sett for meg i det hele tatt var MULIG!! 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg