Det som betyr noe

Noen ganger bruker vi mennesker altfor mye tid på ubetydelige ting, ting som bekymringer, urettferdigheter, baksnakking, negativitet og ikke minst hat. Hvilken mening gir dette i det lange løp egentlig, hva gir det meg for eksempel å bekymre meg for ting jeg ikke vet, for det er jo det som er de fleste bekymringer. Tenk hvis er et par ord som ofte har gjenspeilet seg i MIN hverdag i hvert fall. De siste par årene har jeg tenkt dette mindre og mindre og blitt flinkere til å ikke bekymre meg over ting jeg enda ikke vet noe om. 

 

DET SOM BETYR NOE ER HER OG NÅ 

 

Det som faktisk betyr noe er i dag, akkurat denne dagen og hva man gjør med den. Ofte så har man et valg om hvem man vil være, hva man vil tenke og hvordan man vil te seg. Både for seg selv og andre. En positiv tanke om noe du kanskje har bekymret deg for før, tenke seg godt om før gjør noe som er urettferdig ovenfor andre, snakke godt om din neste i stedet for å snakke andre ned. Ta bort ordet hat fra din daglige ordliste, for det skal egentlig mye til for å hate noen eller noe. Vær smart i dine steg og la den som kommer etter deg på stien følge inspirerende fotavtrykk, nemlig dine og mine. 

Ha en fin fin dag

radith-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

12 kommentarer

Siste innlegg