Det som har vært har vært

 Så var det jammen meg siste dagen i år og nok et pandemi år er bak oss, det betyr jo bare at man er nærmere en slutt på den dritten her. For en dag så er det jo ferdig vil jeg tro og det blir happy times for alle. Jeg må si at jeg føler at det er på tide at vi legger dette bak oss nå snart. Vi fortjener alle og enhver av oss en klapp på skuldra for hvordan vi har håndtert dette, for det har til tider vært hardt og tøft. I hvert fall når jeg snakker om meg selv! Og jeg vet at det har vært det for mange andre også. Vi er ikke vant med å ikke kunne ferdes hvor man vil, men nok om pandemi og virus. Vi kommer alle mann sterkere ut av dette håper jeg. 

 

Nå skal blikket rettes fremover og det som har vært har vært, det er liten vits i å se bakover og mye viktigere å fokusere på tidene som kommer. Og jeg for min del har troen på 2022!  

 

I dag så skal vi lage god middag bestående av kalkunbryst med forskjellige sauser, grønnsaker og årets nest siste riskrem. På søndag eller mandag blir det en liten julaften/bursdagsfeiring her i huset som vi måtte utsette. Så DET blir avslutningen på julen for denne gang. Men i morgen så begynner jeg å ta ned det som ikke behøver å være oppe lenger av julepynt. Nå er jeg faktisk veldig klar for å få tilbake stua mi uten alt det røde, koselig har det vært, men nå holder det. Håper DU får en fin siste dag dette året og jeg ønsker DEG et Godt Nytt År og takk for følge i 2021, jeg er takknemlig for nettopp deg.  

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

12 kommentarer
    1. Jeg er klar for å legge ting bak meg, men jeg mener jeg allerede har gjort det… Eller ikke tenker så mye på hva som har skjedd. Jeg virker kanskje HELT SLØV? 😀 Skriver noe tilsvarende selv i dag. Om framover og bakover og evnen til å glemme det som ikke var SÅ bra 🙂 Ønsker deg en fin dag og godt nytt år Lene <3 Klemmer <3

      1. Ja, jeg kjenner at det er helt greit å bare legge hele 2021 bak meg og det er en helt grei tanke. Tar med meg gode minner og legger det som ikke er så bra i glemmeboka❤
        Å neida, du virker virkelig ikke helt sløv, tvertimot. Skal lese litt blogg nå etterpå😀

        Takk det samme til deg og takk for følget i 2021, gleder meg til å ta fatt på 2022

        Godt Nyttår kjære deg Store klemmer fra meg❤

    2. Glad for at jeg har blitt kjent med deg. Og vi må håpe at det nye året viser seg å eliminere pandemier og bli godt. Riktig supert nytt år til deg <3.

    3. Ønsker deg og dine alt godt i det nye året, Lene Elisabeth ❣️ Ser frem til å følge deg videre 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg