Det trenger jeg faktisk i dag!  

Jeg hater få ting som dere vet og bruker sjeldent ordet i det hele tatt, men jeg HATER å være irritert, jeg HATER å være i dårlig humør og jeg HATER når jeg lar det går utover andre. For det gjør det jo egentlig, uansett om man mener det eller ei. Det er vanskelig å være blid og fornøyd mot noen når tankene er irriterte. Derfor så har jeg nå satt meg ned for å få ut min frustrasjon i ord.

 

Jeg har nemlig ikke lyst til å være irritert så da prøver jeg å tenke over om jeg virkelig behøver å være det eller om jeg faktisk overreagerer. Selv om at jeg ikke skal utdype HVORFOR jeg er det, så hjelper det alltids å skrive litt. Da får jeg tenkt igjennom hele situasjonen som forandrer humøret og om det er nødvendig sånn i bunn og grunn. Skrive har alltid vært til god hjelp med å roe meg og få tankene mine over på noe som løfter meg opp.

 

Det trenger jeg faktisk i dag!  

 

Fordelen med å være litt nedstemt er jo at jeg får ryddelyst og det hjelper også at Rune har det i dag, så nå snart går vi ut og sorterer ting i garasjen for i dag skal vi i gang med ryddingen der. Det liker jeg, kanskje vi til og med er så heldige at bilen kan stå der i vinter. Det hadde jo vært digg sånn i tilfelle det skulle bli litt snø i år og neste år. Denne gangen skal vi ikke bare kaste og kaste, men gå litt igjennom det først.

 

Etter å ha sittet her litt for meg selv nå så føler jeg meg lettere til sinns og har bare lyst til å legge irritasjonene bak meg. Jeg føler ikke at det gagner noen at jeg er det, ikke meg heller. Det er ikke så enkelt som jeg får det til å høres ut, men jeg skal gjøre et tappert forsøk i hvert fall og det er jo en god start. En ting som alltid hjelper når ting går meg litt imot er helt klart dette 👇

Ha en fin lørdag og takk for at DU var innom❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

6 kommentarer

Siste innlegg