Det var annerledes da….

Det hadde ikke akkurat vært krise om jeg kunne vært ungdom igjen innimellom for jeg kan ikke huske jeg var sliten etter en hel dag på beina da. Men nå derimot, er helt kaputt jeg når jeg har vært på farta i 13 timer. Har vel så vidt vært innom en stol siden halv åtte i dag og nå slår pulsen i hundre nedi beina. Æsj, sånn var det ikke før.

Vel, er ikke så mye man kan gjøre med det nå annet enn å godta at beina verker og man blir litt stiv og støl her og der, sånn er vel bare livet. Og akkurat nå var det HIMLA godt å slenge rævva nedpå stolen her. Spørs om jeg kommer meg opp igjen hehe. Trenger litt tid på å få i gang maskineriet etter en hvilepause etter slik en hektisk dag.

Ofte så er det bedre å bare kjøre på til man er helt ferdig og kan sitte resten av kvelden, men neida, jeg har en blogg å skrive. Og akkurat det gidder jeg ikke å gjøre stående, det blir bare stress. Ellers så gleder jeg meg til helg, denne helgen skal jeg ikke gjøre noe som helst annet enn å kose meg.. Det ser jeg frem til 🙏😊

Ønsker dere en fin kveld videre og en enda bedre natt 😘
signature-fonts

 

 

10 kommentarer
    1. God plan å prioritere seg selv og bare kose seg en helg -det er superviktig! Merker også godt at kroppen ikke er 20 år lenger.. Så noen ganger må jeg bare gi f…. i alt som burde vært gjort og slenge meg på sofaen med netflix og is. Ha en strålende fin “slappav” helg!

    2. Jeg har heldigvis ikke SÅ lange dager 😮 Synes fra 7 til 17 borte hjemmefra er lenge nok mange ganger … Og jeg blir veldig gåen av det jeg …

    3. Viktig å prioritere seg selv innimellom. Jeg er iallfall sånn at når jeg står i stormen, jobber og styrer, så kjenner jeg ikke at jeg er sliten. det er ikke før jeg setter meg ned, at kroppen virkelig forteller meg at jeg har jobbet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg