Det var en setning jeg ikke trodde jeg skulle si

Siden covid 19 kom til landet vårt så har jeg vært hjemme, jeg har ikke vært rundt omkring på besøk. I dag så bestemte vi oss for at vi skulle kjøre en tur til min søster. Jeg visste at de var ute og bygde spisebord og siden været var så fint så gjør det ikke noe for da skal vi jo være ute. Jeg vet ikke helt om jeg er klar for å dra på besøk på en regnværsdag enda. Tryggest for alle parter å være ute tenker jeg da. De var i full sving med bygging når vi kom, og vi hadde ikke sagt fra at vi tok turen.

 

For det første så er det jo hyggelig at de ikke visste at vi kom, men det var ekstra hyggelig når de blir så glad for at vi kom. De var ikke langt unna med å bli ferdige med bordet så da ble vi invitert til å innvie det også. Det lå ikke i planene at vi skulle spise middag der, men hun fant frem litt av hvert og det ble jo bare helt perfekt. Jeg spiste til og med spinat og ruccola, det er IKKE dårlig til å være meg og jeg må innrømme at det faktisk smakte godt med spinat. Det var en setning jeg ikke trodde jeg skulle si, men det var godt.

Skulle vel egentlig først spist kjøtt, så scampi. Men er det surf & turf så er det jo greit. Utrolig god smak på scampi’n, og jeg er så glad for at jeg virkelig har skjerpet meg når det kommer til å smake på ting jeg ikke har spist før. Det er jammen meg ikke dårlig og jeg blir like overrasket hver gang. Jeg må slutte å være så sta og tro jeg ikke liker før jeg har smakt.

En hyggelig fredag er snart over og i morgen vil jeg bygge noe. Ble litt misunnelig på dem, det er jo så gøy å lage ting selv. Ha en god kveld videre og en god natt når den tid kommer ❤

cursive-fonts

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg