Det var gøy så lenge det varte.

Nesten hver dag i det siste har det vært utrolig mange fine farger på himmelen og det kan nesten se ut som om at det står i brann innimellom. Heldigvis så er det bare solen som er på vei opp og det er så utrolig vakkert. Det er nok bra at jeg ikke bor ved vannkanten for hvis jeg hadde gjort det så hadde jeg nok blitt sittende å sett på himmelen og havet hele tiden. Det hadde nok ikke sett bra ut og noen kunne ha kommet til å reagert på min oppførsel hehe. Men det hadde nok blitt en vane det også. Ikke det å sitte der, men å ha havutsikt.

I 2 dager nå har jeg opplevd en strøm av lesere på et av innleggene jeg la ut, det var et godt budskap i en sak som engasjerte meg. Det er rart hvordan en persons deling kan ha så stor forandring på en annens innlegg og det var gøy så lenge det varte. Men nå er jeg tilbake til normalen og med en enda større lyst til å produsere. 

Det er rart hvordan denne skrivingen har påvirket meg, jeg føler meg helt tom de få dagene jeg ikke har hatt mulighet til å sette meg ned å skrive. Da føler jeg at noe mangler, og dagen er liksom ikke komplett før jeg har fått gjort det. Det er blitt en del av meg og jeg elsker det uansett lesertall, så lenge de ikke er på null. Da kan det nok hende jeg hadde følt litt på det altså. Følelsen jeg får ved å skrive er den viktigste og den er god. Men så klart kjenner jeg at den følelsen topper seg enda mer når jeg engasjerer noen eller at dere er mange som leser.Og jeg så ekstremt takknemlig for deres engasjement, så tusen takk for det ❤ Jeg ønsker dere en fantastisk dag enten i sola eller ei.. Nyt dagen
honey-script-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg