Det var ikke lenger snakk om hvis, men når!

I ca 2 år nå så har i hvert fall jeg fryktet dette coronaviruset som har vandret rundt i verden og smittet person etter person. Og selv om at jeg i de siste ukene faktisk har hatt en litt avslappet forhold til det så kjente jeg en liten SHIT fly gjennom kroppen når vi i dag hadde en positiv test i hus. Sånn som situasjonen er for tiden med smitte så hadde vi nok regnet med at det ville komme vår vei også. 

 

Det var ikke lenger snakk om hvis, men når. Sånn har jeg tenkt i det siste ihvertfall og rett fikk jeg. Jaja, sånn er livet!  

 

Så da er det bare å få hentet hurtigtester nok så vi får følge med på resten av gjengen her for smitter det så fort som det virker som så får vi det nok alle på løpende bånd. Ingen spesielle symptomer på den positive annet enn BITTELITT snufs så det er jo bra. La oss håpe at det fortsetter sånn og dette skal nok gå veldig bra. Jeg skal bare vaske litt i dag (les skrubbe) og sånn! Ellers ingen store planer! 

Ønsker dere en topper’s dag 😊

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

30 kommentarer

Siste innlegg