Det var liv her, det er ihvertfall sikkert

Gårsdagen vil helt klart havne i min minnebok, det var en utrolig moro dag. Topp stemning, god mat og mye godt å drikke. Vi hadde pakkelek og badeoppvisninger der både boratdrakten og en liten kyllingtanga kom på banen. Røykshow og musikk som fikk alle opp på bordet for å danse. Det var liv her, det er ihvertfall sikkert og det er akkurat slik en feiring skal være. Vet ikke om naboene er helt enig, men det er 1 gang i året at det er fest her i huset så det går nok bra. Jeg kom meg ihvertfall i seng i 4 tiden, noe som betyr at jeg er bare så ekstremt trøtt i dag.

Linda kom tidlig og hjalp meg å rydde og det er jeg så takknemlig for. Rune fikk fri til å slappe av for han sto på som den helten han er i går. Så det var bare å pakke bort stæsj slik at jeg kan ta det frem igjen om 14 dager. Da blir det en litt roligere feiring enn i går, men det skal likevel bli gøy og jeg gleder meg. Akkurat nå er jeg veldig glad for at det er en stund til kan man si.

I går var det også 8 år siden jeg ble sammen med Rune og 4 år siden vi forlovet oss. Gleder meg til mange år til med han, den beste i verden er han og jeg er så glad for at han er min ❤❤❤

I dag har jeg sovet en liten time på sofaen og et par timer bare i natt så jeg ser virkelig frem til å krype under dyna (dynetrekket) om litt. Jeg sover aldri godt med alkohol innabords, så jeg er veldig glad for at det er sjeldent jeg drikker. Jeg liker søvnen min altfor godt. Håper deres helg har vært like fin som min.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg