Det viktigste ble oppnådd

Det skulle vært en ekstra fin frokost i dag, men sannheten er at jeg glemte å handle inn til det, så det var ikke noe ekstra godt egentlig. Så da ble det et ekstra fint dekket bord til pappa’n i huset i dag. Han fikk både kort og gave, en overrasket pappa ble fornøyd og det var det som var det viktigste. Vi dro en tur ut i skogen for å finne kongler, det var kos og 2 poser ble fylt opp, så nå må de vaskes og tørkes i ovnen. Så skal det lages julepynt!

 

Gratulerer til alle fedre der ute, håper dere har hatt en fin dag med deres kjære 💙

 

Dagen i dag har ellers vært en skikkelig avslappende dag og nå skal vi i gang med å spille litt brettspill hele gjengen. Men først så skal jeg stikke en tur på butikken og kjøpe brød, brødet vi kjøpte i går hadde et luftehull som gikk igjennom hele brødet. Og stort nok til at hver brødskive er halv, første gangen jeg har opplevd. Det går jo ikke an å ha til skolemat eller jobblunsj.

Håper dagen din har vært fin 🤗

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

10 kommentarer
    1. Koselig med en fornøyd pappa! Frokosten så nydelig ut og smakte sikkert strålende! Her har vi slappet av og jeg forbereder meg til 4 uker med oppussing og flytting sammen med datteren min i Bergen 😉 Heftig, men går på med tanken om at alt ordner seg 😂💪🏻

    2. Farsdagen her ble en smule spesiell. Første gangen jeg ikke hadde noe familie rundt meg. Så derfor ble det en laaang gåtur i skogen. Reiste og tok en kaffe hos mamma og pappa på kvelden da.

      1. Åh det var jo leit da, håper gåturen hjalp litt på 💪 Koselig med en tur innom M & P da 🤗
        Det var hyggelig å få en kommentar fra deg, ha en fin dag 😊😊

          1. Ja det er godt det innimellom 😊 Takk, det er veldig hyggelig med kommentarer, jeg liker å gi et liten tegn på at jeg har lest og kommenterer om jeg liker det jeg leser 👏👏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg